Sıkça Sorulan Sorular

Sizi burada görmekten çok mutluyuz. En sık sorulan soruları yanıtlamaya çalıştık.

Sipariş ve Teslimat

Aşağıda sipariş ve teslimat ilgili bazı genel sorular yer almaktadır.

Si̇pari̇şimi̇ değişti̇rebi̇li̇r veya iptal edebi̇li̇r mi̇yi̇m?

Siparişinizle ilgili fikrinizi değiştirdiyseniz veya yanlış gönderim bilgilerini girdiyseniz endişelenmeyin, bu herkesin başına gelebilir. Bu gibi durumlarda 24Bottles.com.tr adresindeki Destek Ekibimizle iletişime geçmenizi öneririz . Konuyla ilgili size yardımcı olabilir ve ihtiyaçlarınızı karşılamak için neler yapılabileceğini görebiliriz.

Yanlış ürün geldi. Ne yapmalıyım?

Eğer size verdiğiniz siparişi içermeyen bir sipariş gönderdiysek, olası rahatsızlık için üzgün olduğumuzu belirtiriz. Sitemizde bulunan canlı destek üzerinden bizimle iletişime geçin; size en uygun çözümü birlikte bulalım.

Sipariş numaranızı ve satın alma işlemi için kullanılan e-postayı belirtmeyi unutmayın; mümkünse, aldığınız ürünlerin birkaç fotoğrafını ekleyin.

Eksik bir sipariş aldım. Bana nasıl yardımcı olabilirsiniz?

Teslimatınızda bir ürün eksikse, özürlerimizi kabul edin ve size yardımcı olmak için gerekli tüm kontrolleri yapmaktan memnuniyet duyarız.

Sitemizde bulunan canlı destek üzerinden bizimle iletişime geçin; size en uygun çözümü birlikte bulalım.

Sipariş numaranızı ve satın alma işlemi için kullanılan e-postayı belirtmeyi unutmayın; mümkünse, aldığınız ürünlerin birkaç fotoğrafını ekleyin.

Si̇pari̇ş verdim ama onay e-postası yok. Bu ne anlama geli̇yor?

Sipariş onayı, iletişim bilgilerinde girdiğiniz e-posta adresine anında gönderilir.

Bu onay mesajını almadığınızı düşünüyorsanız:

  • Lütfen her ihtimale karşı SPAM klasörünüzü kontrol edin;
  • E-posta adresinizi yanlış girmiş olabilirsiniz, bu da sipariş ve takip hakkında size daha fazla iletişim gönderemeyeceğimiz anlamına gelir;
  • Ödemeniz reddedildi veya gecikti (birkaç ardışık başarısız ödeme girişimi, yanlış CVV veya CVC, bankacılık devresi tarafından ön provizyonun gecikmeli işlenmesi).

24 saat içinde herhangi bir şey almadıysanız, Bankanız / ödeme platformunuzla iletişime geçin ve ardından 24bottles.com.tr adresimizdeki canlı destek üzerinden bizimle iletişime geçin; size en uygun çözümü birlikte bulalım.

Siparişimin teslimat süresi ne kadardır?

Tüm siparişler standart kargo hizmetiyle gönderilir. 

Siparişinizin hazırlanması ve kargoya verilmesi genellikle 1 ila 2 iş günü sürmekte olup, kargo firmasının teslimat süresi, gideceğiniz yere göre değişiklik gösterebilmektedir.

Siparişinizin en kısa sürede teslim edilmesi için elimizden geleni yapacağız. 

Hasarlı bir ürün aldım. Ne yapmalıyım?

Eğer tarafınıza hasarlı ürün teslim edildiyse, 24 Şişenin, paketlerinin ve teslim edildiği karton kutunun fotoğraflarını çekmenizi rica ederiz.

24Bottles.com.tr adresindeki Canlı Destek Ekibimizle iletişime geçmenizi öneririz . Konuyla ilgili size yardımcı olabilir ve ihtiyaçlarınızı karşılamak için neler yapılabileceğini görebiliriz.

Sipariş numaranızı ve satın alma işleminde kullandığınız e-postayı belirtmeyi unutmayın; ayrıca aldığınız ürünlerin ve paketin birkaç resmini eklemeyi lütfen unutmayın.

Kargo ücreti ne kadar?

Tüm Türkiye'ye Ücretsiz Kargo

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz depomuzdan gönderilmeye hazır olduğunda, paketinize atanan takip numarasını içeren bir bildirim e-postası alacaksınız.

Bu takip numarası, paketinizin transit sırasındaki ilerlemesini ve konumunu izlemenize olanak tanır; ancak lütfen paketinizin güncellenmiş durumunun bu e-postayı aldıktan birkaç saat sonra mevcut olacağını unutmayın.

Cevabınızı bulamadınız mı?

Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.